Tvoja identita je u nás uschovaná a nieje viditelná. Zašleme ti kód do SMS a emailu pre overenie. Zadaj tento kód pre zmenu tvojich údajov.
Zmeniť údajeNaposledy upravené: 1. September, 2024
Akonáhle je rezervácia potvrdená, objednávateľ verí, že sa o nich profesionál postará. Zrušenie alebo zmena objednávky môže byť pre objednávateľa nepríjemná. Od profesionálov sa očakáva že budú mať ich voľné termíný vždy aktuálne. Objednávateľ sa tiež snaží termín dodržať nakoľko profesionál už nesmie prijať žiadnu inú objednávku a znamenalo by to stratu odmeny.
Profesionáli sú nadšenými znalcami v ich aktivite a svoje a schopnosti vedia preukázať. Objednávateľ sa nesnaží znepokojiť ich prácu ďalšími požiadavkami a krokmi ako by postupovali oni. V prípade nespokojnosti s ich postupom môžu vyhľadať iného.
Úspešní profíci sú pri komunikácií s objednávateľmi pozorní a ohľaduplní. Keď sa kontaktujú, reagujú rýchlo. Otvorená, jasná, slušná a harmonická komunikácia ukazuje objednávateľom, čo môžu očakávať a že sa môžu na nich spoľahnúť.
Objednávateľ vytvára prostredie, v ktorom sa každý cíti, že je tu vítaný. Ku všetkým profíkom sa chová s rešpektom.
Profesionáli vedia, čo môžu očakávať vďaka popisu v objednávke. Ten zahrňuje informácie ako miesto úkonov, kto požiadavku objednal, čo je v nej zahrnuté, ako dlho bude trvať a čo objednávateľ očakáva.
Objednávateľ vytvára prívetivé a intímne prostredie. Zoznamuje sa s jeho profíkom a dbá aby odišili s dobrým pocitom a novými priateľmi. Prehlbuje osobný vzťah k ich úkonom a dbá aby neodchádzali vystresovaní.
Profesionál sa snaží vykonať svoju prácu promptne a opatrne. Vkladá dôraznú opatrnosť na majetok objednávateľa, jeho vzhľad, jeho nehnuteľnosť a príslušenstvo.